Ready to go - Reisverslag uit Nieuwstadt, Nederland van Floris Voogd - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Nieuwstadt, Nederland van Floris Voogd - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: florisdevoogd

Blijf op de hoogte en volg Floris

30 April 2011 | Nederland, Nieuwstadt

Alles ingepakt en ik ben er helemaal klaar voor.
Morgen vlieg ik om 18:00 naar Frankfurt om daar over te stappen op de vlucht naar Johannesburg. Daar kom ik 's ochtends om 7:00 uur aan om vervolgens om half 11 naar Livingstone te vliegen.
Ik hoop dat de vliegreis goed verloopt en dat ik niet al te moe aankom in Zambia.
Dit is dan mijn laatste bericht vanuit Nederland.
Ik verzamel ook nog steeds sponsorgeld om vervolgens daar te kijken waar ik dat het best aan kan uitgeven.
Als je nog wilt storten dan kan dat op 15.02.25.776 tnv F.A.E. de Voogd ovv Sponsorgeld +naam
Mocht ik daar nou zien dat het geld niet goed terecht gaat komen dan zal ik het gewoon terug storten.
Op mijn blog zal ik laten weten aan wat, waarom en hoe ik het ga uitgeven.
Ik heb er echt heel veel zin in en ben ontzettend benieuwd hoe het daar eraan toe gaat!
Bedankt voor alle succes wensen en tot in Zambia!!

Groetjes

Floris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floris

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 12341

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 19 Augustus 2015

Wetenschappelijke stage Christchurch

10 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Praktijkstage zorg

01 Mei 2011 - 28 Juni 2011

The trip

Landen bezocht: