Home sweet home - Reisverslag uit Nieuwstadt, Nederland van Floris Voogd - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Nieuwstadt, Nederland van Floris Voogd - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Floris de Voogd

Blijf op de hoogte en volg Floris

28 Juni 2011 | Nederland, Nieuwstadt

Zo daar ben ik dan, thuis. Na een lange reis van in totaal zo een 21 uur en vijf landen doorkruist te hebben, te noemen: Zambia, Zuid-Afrika, Engeland, Duitsland en Nederland, ben ik nu weer thuis. Het was een reis met enorm veel hoogtepunten en ervaringen. De meeste goed en mooi, maar een paar ook minder. Ik zal nog vaak aan deze reis terug denken want ik heb de tijd van mijn leven gehad! Binnenkort kan ikzelf je de verhalen vertellen en de foto's komen zo snel mogelijk op facebook. Bedankt voor het volgen! Ik ga nu lekker in mijn eigen bedje slapen. Bij deze sluit ik dan deze blog af!

Groetjes

  • 28 Juni 2011 - 21:35

    Niki:

    Lekker flo! Ik kijk al uit naar al je verhalen, dus ik wil graag een uitgebreide spreekbeurt zien vrijdag ;)

  • 29 Juni 2011 - 11:41

    Else-Marit:

    Fijn dat je er weer bent. Zal een reis zijn geweest die je nooit meer vergeet.
    tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floris

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 689
Totaal aantal bezoekers 12340

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 19 Augustus 2015

Wetenschappelijke stage Christchurch

10 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Praktijkstage zorg

01 Mei 2011 - 28 Juni 2011

The trip

Landen bezocht: